Technická specifikace
REKLAMA – TECHNICKÉ SPECIFIKACE
Nepřetržité vysílání na vlastním televizním kanále formou Videotextové smyčky, Magazínu a dalších zpravodajských relací.
Magazín a další pořady
Reklamní spot vám vyrobíme dle vašeho zadání. Také je možné dodávat už vyrobené spoty dle těchto parametrů:
- VIDEO: AVI nejlépe s kodekem Microsoft DV. Dále pak standardní MPEG 2 v co možná nejvyšším datovém toku.
- Rozlišení 720 x 576 px, 16:9, 4:3
- Title safe 85 % – 90 %
- ZVUK: stereo nebo mono, úroveň zvuku max. -1 dB.
Statické obrázky (pro 16:9 – 1920×1080 px, 1024 x 576 px, pro 4:3 – 800 x 600 px): psd, png, jpg, nebo pro editaci psd – layer, nebo cdr, ai, barevná paleta PAL/RGB saturation mínus cca 20 %
Videotext (VTX)
Informační stránka:
- Rozměr 800 x 600 px
- Barevná hloubka 8 bit, 256 barev
- Formát PNG, JPG, BMP
Pravidla:
- vyvarovat se sytých barev – nepoužívejte červenou, dodržovat barevný prostor PAL
- volné místo na logo KTK v pravém horním rohu
- stránka podélného formátu
- textové informace max. 13 řádků, max. 70 znaků
- rozlišovací schopnost televizoru je nižší než u monitoru – barvy neodpovídají zadání a dochází k degradaci
Dále je nutno vzít v úvahu:
- malá písmena splývají a jsou nečitelná, nepoužívejte „patičkové“ písmo
- rámečky působí truchlivě, stínování se zkresluje
- přemíru informací divák nestačí přečíst
- nejdůležitější – kontakty – doporučujeme zvýraznit
- délka zobrazení stránky musí odpovídat množství zveřejnovaných informací („méně je mnohdy více“)
KTK, s.r.o. si vyhrazuje právo nepřijmout a nezařadit do Videotextového vysílání oznámení, reklamu a další textové informace, pokud nebudou splňovat technické požadavky pro televizní vysílání – tzn. nebudou na TV obrazovce dobře čitelné.
Uzávěrka
Pro placenou inzerci i textové informace vždy ve čtvrtek do 12:00 hodin, neplacená soukromá inzerce každý čtvrtek do 24:00 hodin. Vysílací blok po dobu jednoho týdne: sobota až pátek.