REKLAMA – TECHNICKÉ SPECIFIKACE

Nepřetržité vysílání na vlastním televizním kanále formou Videotextové smyčky, Magazínu a dalších zpravodajských relací.

Magazín a další pořady

Reklamní spot vám vyrobíme dle vašeho zadání. Také je možné dodávat už vyrobené spoty dle těchto parametrů:

  • VIDEO: AVI nejlépe s kodekem Microsoft DV. Dále pak standardní MPEG 2 v co možná nejvyšším datovém toku.
  • Rozlišení 720 x 576 px, 16:9, 4:3
  • Title safe 85 % – 90 %
  • ZVUK: stereo nebo mono, úroveň zvuku max. -1 dB.

Statické obrázky (pro 16:9 – 1920×1080 px, 1024 x 576 px, pro 4:3 – 800 x 600 px):  psd, png, jpg, nebo pro editaci psd – layer, nebo cdr, ai, barevná paleta PAL/RGB saturation mínus cca 20 %

Videotext (VTX)

Informační stránka:

  • Rozměr 800 x 600 px
  • Barevná hloubka 8 bit, 256 barev
  • Formát PNG, JPG, BMP

Pravidla:

  • vyvarovat se sytých barev – nepoužívejte červenou, dodržovat barevný prostor PAL
  • volné místo na logo KTK v pravém horním rohu
  • stránka podélného formátu
  • textové informace max. 13 řádků, max. 70 znaků
  • rozlišovací schopnost televizoru je nižší než u monitoru – barvy neodpovídají zadání a dochází k degradaci

Dále je nutno vzít v úvahu:

  • malá písmena splývají a jsou nečitelná, nepoužívejte „patičkové“ písmo
  • rámečky působí truchlivě, stínování se zkresluje
  • přemíru informací divák nestačí přečíst
  • nejdůležitější – kontakty – doporučujeme zvýraznit
  • délka zobrazení stránky musí odpovídat množství zveřejnovaných informací („méně je mnohdy více“)

KTK, s.r.o. si vyhrazuje právo nepřijmout a nezařadit do Videotextového vysílání oznámení, reklamu a další textové informace, pokud nebudou splňovat technické požadavky pro televizní vysílání – tzn. nebudou na TV obrazovce dobře čitelné.

Uzávěrka

Pro placenou inzerci i textové informace vždy ve čtvrtek do 12:00 hodin, neplacená soukromá inzerce každý čtvrtek do 24:00 hodin. Vysílací blok po dobu jednoho týdne: sobota až pátek.

 

 
© 2008 Studio Kabelové televize Kopřivnice